مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 تیر 1400 ساعت 13:502021-07-15ورزشي

کشتی گیرمان می خواهد به المپیک برود اما دغدغه اشتغال و بیمه دارد


رییس هیات کشتی خوزستان با بیان این که انتظار داریم فکری به حال کشتی استان شود، گفت: کشتی گیرمان می خواهد به المپیک برود اما دغدغه اشتغال و بیمه دارد.

- ایسنا/خوزستان رییس هیات کشتی خوزستان با بیان این که انتظار داریم فکری به حال کشتی استان شود، گفت: کشتی گیرمان می خواهد به المپیک برود اما دغدغه اشتغال و بیمه دارد.

احمد عبدالخانی در مراسم بدرقه المپیکی ها و پارالمپیکی های خوزستان که امروز (24 تیر) در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: ورزش کشتی افتخارات بسیاری برای استان خوزستان داشته است.

در چهار ماهی که رییس هیات استان شده ام، 54 مدال آسیایی و جهانی کسب کرده ایم و 184 ورزشکار در اردوی تیم ملی داشته ایم و 185 نفر به مسابقات کشوری اعزام کرده ایم اما حتی یک تشکر هم هیچ مسئولی نداشت، در حالی که تیم دیگر به مسابقاتی می رود و مدال می آورد و بعد استاندار و دیگر مسئولان از آن ها تشکر می کنند اما از ما که یک ورزشکار المپیکی و دو مربی داریم، تشکر نمی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی بیان کرد: چند روز پیش از جیب شخصی خودم از المپیکی های خوزستان در رشته کشتی تجلیل کردم و به آن ها پاداش دلاری دادم ولی در این چهار ماه هیچ کدام از مسئولان، حمایتی از ما نداشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشتی گیرمان می خواهد به المپیک برود اما دغدغه اشتغال و بیمه دارد

کشتی گیرمان می خواهد به المپیک برود اما دغدغه اشتغال و بیمه دارد